After Sales Care

After Sales Care

After Sales Care - en værdifuld løsning for din virksomhed

Anker Andersen tilbyder en komplet række af højt professionelle After Sales ydelser og reservedelsløsninger for at sikre at dit HLZ® tælle- og sorteringsanlæg yder maksimalt, hvilket sikrer din produktivitet og dit overskud.

Vi lytter til dine behov så vi kan tilbyde dig en serviceløsning, der matcher dine specifikke krav. Denne kundetilpassede After Sales service gælder for alle vores tælle- og sorteringsanlæg som er installeret rundt om i verden.

 

After Sales Care

After Sales Care

Vi gør vores yderste for at opretholde en høj kvalitet og en pålidelig service for til stadighed at være din foretrukne leverandør. Vores mål er at imødekomme dine behov til mindste detalje ved at tilbyde følgende:

  • Skræddersyede serviceaftaler
  • Global tilgængelighed
  • Ens serviceniveau i alle lande
  • Hurtig levering af reservedele - kundetilpassede reservedelssæt
  • Hurtig og rettidig assistance
  • Højt kvalificeret og pålideligt team
  • On-site træning af personale - drift og vedligeholdelse

Med vores skræddersyede tilgang til service tilbyder vi kundetilpassede servicekoncepter, der matcher dine specifikke ønsker, lige fra "Complete Care" til "Own Care," "Basic Care," "Support and Software Care" og "Connection Care."

På denne måde påtager vi os serviceansvaret , så du kan fokusere på det, du gør bedst.

Hvis du er interesseret i at vide mere om vores After Sales Care koncept, er du velkommen til at kontakte vores After Sales team.

After Sales Akademi

After Sales Akademi

Vi tilbyder at uddanne dit personale for at sikre en succesfuld og stabil drift af dit HLZ® tælle- og sorteringsanlæg.

Ved installation af et nyt anlæg assisterer vores tekniske eksperter dig med at sikre korrekt idriftsættelse og opstart. Vi deler vores viden og træner dit personale og operatører for at sikre den bedst mulige start for optimal drift.

Derudover har vi udviklet et After Sales Akademi koncept, som består af forskellige træningsprogrammer, der gør det muligt for dine interne operatører/teknikere at udføre service, vedligeholdelse og fejlfinding på dine HLZ® anlæg, hvilket sikrer maksimal kapacitet, bedre tælle- og sorteringsydelse samt mindre nedetid. Vi tilbyder følgende skræddersyede træningsprogrammer:

  • Generel introduktionskursus
  • Service- og vedligeholdelseskursus
  • Kursus i fejlfinding og service
  • Opfriskningskursus

Træningsprogrammerne inkluderer også rengøring af dit HLZ® anlæg hvilket er afgørende for den daglige drift og effektivitet af anlægget. Vi medsender et specialrengøringskit med hvert HLZ® anlæg for at sikre, at dine operatører har det mest effektive rengøringsudstyr.

Kontakt venligst vores After Sales team, hvis du ønsker at lære mere om træning af dit personale.

Reservedele

Reservedele

Når du afgiver din bestilling på et HLZ® tælle- og sorteringsanlæg, vil vi altid sende dig et tilbud på et sæt anbefalede reservedele, som vil blive leveret sammen med dit nye HLZ® anlæg.

Derudover tilbyder vi skræddersyede vedligeholdelsessæt der passer til netop dit HLZ® anlæg samt anbefalinger til forebyggende vedligeholdelse.

Vi kan også tilbyde dig reservedelsstyring, hvilket betyder, at vores After Sales team overvåger dit forbrug af reservedele/forbrugsartikler og sammenligner det med gennemsnitsforbruget.

Venligst kontakt vores After Sales team, hvis du har behov for reservedele eller vedligeholdelseskit.

Fjerndiagnostisering

Fjerndiagnostisering

Fjerndiagnostisering og support er en hurtig og effektiv måde at løse problemer på samt spare tid og penge.

Vores interne After Sales team vil besvare dine spørgsmål pr. telefon eller e-mail og assistere dig med at løse eventuelle problemer, du måtte støde på.

Derudover tilbyder vi fjernsupport og diagnostisering, da vores højtuddannede softwareingeniører har direkte adgang til dit HLZ® højhastigheds tælle- og sorteringsanlæg for fejlfinding og sikring af maksimal oppetid.

Hvis du har en serviceforespørgsel, er du velkommen til at kontakte vores After Sales team.

Softwareopdatering og opgradering

Softwareopdatering og opgradering

Vi tilbyder vores kunder softwareopdateringer og opgraderinger til applikationssoftwaren på deres HLZ® tælle- og sorteringsanlæg.

Softwareopdateringerne/opgraderingerne udføres via fjernadgang til HLZ® anlægget i Anker Andersens normale arbejdstid.

Kontakt os gerne for at høre mere om vores softwareopdateringer/opgraderinger.

After Sales serviceforespørgsel

Serviceforespørgsel

Vi kan hjælpe dig med at optimere driften og reducere nedetid med de rette reservedele og serviceydelser. Kontakt os for yderligere information:

* Påkrævet felt